فری زندی در استقلال ماندنی شد !!!!
اخبار باشگاه استقلال

 به نقل از سايت باشگاه استقلال، فريدون زندي در خصوص شايعات اخير در مورد جدايي‌اش از اين تيم گفت: تمامي اين مصاحبه‌ها که از قول من به چاپ رسيده خيالي است و بنده نزديک به يک ماه است که با هيچ‌ رسانه‌اي مصاحبه نکرده‌ام. با احترام خاصي که براي تمامي رسانه‌ها و خبرگزاري‌ها قائل هستم فعلا قصد انجام مصاحبه ندارم و بيشتر ذهن خود را براي موفقيت استقلال به کار خواهم برد.
 

زندي درخصوص شايعه جدايي خود از استقلال گفت: من استقلال را دوست دارم و هيچ‌وقت به فکر جدايي از اين تيم بزرگ نيستم. استقلال خانه من است و مي‌خواهم با استقلال قهرمان ايران و آسيا شويم.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط M.R.f

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 809
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد New Page 2

This free script provided by webloger site